Lista dodatkowo zaakceptowanych wniosków na realizację w latach 2025-2027 zadań dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, określonych w art. 88 ust. 4 pkt 1-4 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, wyłonionych w wyniku rozstrzygnięcia konkursu z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom behawioralnym z terminem składania wniosków do dnia 26 lutego 2025 r.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 maja 2025 r., wpłynęła do Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom lista dodatkowo zaakceptowanych wniosków na realizację w latach 2025-2027 zadań dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, określonych w art. 88 ust. 4 pkt 1-4 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, wyłonionych w wyniku rozstrzygnięcia konkursu z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom behawioralnym z terminem składania wniosków do dnia 26 lutego 2025 r. Powyższa lista uzyskała w dniu 27 maja 2025 r. akceptację Pana Wojciecha Koniecznego, Sekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia.
Wyłoniony Wnioskodawca zostanie zawiadomiony o wyniku przeprowadzonego konkursu w formie elektronicznej. Informacja o wyniku konkursu zawierać będzie określenie przyjętego do realizacji zakresu merytorycznego i finansowego.
Wyłoniony Wnioskodawca zobowiązany jest do złożenia preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kcpu.gov.pl/kbpn najpóźniej do dnia 4 czerwca 2025 r.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Centrum dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy. W przypadku pytań prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
Uwaga: Dostęp do serwisu możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła.
W razie pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z p. Pawłem Łupiną