Ewaluacja w profilaktyce i terapii zaburzeń behawioralnych
Publikacja stanowi cenne źródło wiedzy na temat znaczenia ewaluacji w podnoszeniu jakości działań na rzecz profilaktyki i terapii zaburzeń behawioralnych. Publikacja ta może być istotnym krokiem w pracy profilaktycznej czy terapeutycznej w podnoszeniu wiedzy i doskonaleniu kompetencji do prowadzenia ewaluacji własnej pracy z klientem. Książka adresowana jest do realizatorów programów profilaktycznych, terapeutów uzależnień, lekarzy, a także do innych pracowników ochrony zdrowia, pracowników socjalnych, pedagogów i psychologów. Ponadto jej adresatami mogą też być studenci kierunków pedagogicznych, kierunku lekarskiego, psychologii i pracy socjalnej.
Publikacja stanowi cenne źródło wiedzy na temat znaczenia ewaluacji w podnoszeniu jakości działań na rzecz profilaktyki i terapii zaburzeń behawioralnych. Publikacja ta może być istotnym krokiem w pracy profilaktycznej czy terapeutycznej w podnoszeniu wiedzy i doskonaleniu kompetencji do prowadzenia ewaluacji własnej pracy z klientem. Książka adresowana jest do realizatorów programów profilaktycznych, terapeutów uzależnień, lekarzy, a także do innych pracowników ochrony zdrowia, pracowników socjalnych, pedagogów i psychologów. Ponadto jej adresatami mogą też być studenci kierunków pedagogicznych, kierunku lekarskiego, psychologii i pracy socjalnej.