Rozstrzygnięcie konkursu z 29 października 2024 r. na realizację w 2025 r. zadań z zakresu Zdrowia Publicznego dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych pozostających w dyspozycji Ministra Zdrowia oraz powołania Komisji Konkursowej. – wyniki konkursu
Informujemy, że rozstrzygnięty został konkurs z zakresu zdrowia publicznego z 29 października 2024 r. z terminem składania wniosków do 20 listopada 2024 r. na zadania:
7HN Realizacja programów profilaktyki selektywnej
8HN Programy terapii kierowane do osób używających szkodliwie i uzależnionych od konopi oraz ich rodzin i bliskich
9HN Utworzenie i prowadzenie Centrów Zintegrowanej Pomocy i Redukcji Szkód
Wyłonieni wnioskodawcy zobowiązani są do złożenia preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny https://app.kcpu.gov.pl/kbpn do 3 stycznia 2025 r.
Wyłonieni wnioskodawcy zostaną zawiadomieni w formie elektronicznej o przyjętym do realizacji zakresie merytorycznym i finansowym.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz finansowania przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom.
Uwaga: Dostęp do serwisu możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu się. Wnioskodawca, który uzyskał dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie, obowiązują posiadane loginy i hasła. Wnioskodawcy, którzy wcześniej nie posiadali dostępu do serwisu, otrzymają za pośrednictwem poczty elektronicznej dane niezbędne do zalogowania się.
W razie pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z p. Pawłem Łupiną
Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i finansowanego przez KCPU. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy.