Lista dodatkowo zaakceptowanych wniosków na realizację w latach 2022-2023 zadań ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, wyłonionych w wyniku rozstrzygnięcia konkursu z zakresu PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM BEHAWIORALNYM z terminem składania wniosków do dnia 20 października 2021 roku
Poniżej publikujemy listę dodatkowo zaakceptowanych wniosków, złożonych w odpowiedzi na konkurs dotyczący realizacji zadań z zakresu Przeciwdziałania Uzależnieniom Behawioralnym, dofinansowywanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, z terminem składania wniosków do dnia 20 października 2022 roku, która w dniu 27 stycznia 2022 r. uzyskała akceptację Pana Macieja Miłkowskiego, Sekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia.
Wnioskodawcy zostaną zawiadomieni w formie elektronicznej o merytorycznym i finansowym zakresie przyjętego do realizacji zadania i zobowiązani są do złożenia, zgodnie z przyjętym zakresem, preliminarza realizacji zadania poprzez system elektroniczny w terminie do dnia 31 stycznia 2022 roku.
Warunki realizacji zadania określone w preliminarzu oraz harmonogramie działań, zaakceptowane przez strony, są podstawą do sporządzenia i zawarcia pisemnej umowy na wykonanie zadań zleconych oraz udzielenie przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom dofinansowania ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Dodatkowe informacje:
- Dostęp do serwisu możliwy jest po zalogowaniu się. Wnioskodawców, którzy uzyskali dostęp do serwisu we wcześniejszym okresie obowiązują posiadane loginy i hasła.
- Wraz z preliminarzem i harmonogramem należy obowiązkowo przekazać numer wydzielonego rachunku bankowego służącego do dokonywania wszystkich operacji finansowych związanych z realizacją zadania zleconego i dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwiazywania Problemów Hazardowych. Numer tego rachunku jest niezbędnym elementem umowy.
W przypadku pytań prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
W przypadku pytań/problemów technicznych związanych z systemem Trimtab prosimy o kontakt z Panem Pawłem Łupiną, tel. 22 855 54 69 w. 122, tel. 508 856 954 (poniedziałek – piątek, godz. 9.00-16.00) e-mail: